lördag 26 april 2014

Ta med dig lördagsgotterna ut på cykelturen.

Trots att jag cyklat hela mitt liv, både långt och kort, i ur och skur så har jag aldrig ägnat mycket tid och pengar på extrautrustning till cykeln. Förutom allt nödvändigt som till exempel lampor, skärmar, ringklocka och diverse verktyg vill säga. Dubbla regnställ är också bra att ha.
Så ibland råkar jag på saker jag inte visste jag behövde. Saker jag inte ens visste fanns. Jag menar, vem behöver inte en vinhållare till cykeln?
Kanske något att ta med ut på långturer en vacker dag.

Trevlig lördag!
 
* * *

2 kommentarer:

Kristiina sa...

härligt att ha en egen behåller för bananen...ska du inte cykla till Botaniska idag..om så hör av dig..jag kommer att vara där från kl. 13.00..

Åsa sa...

Kristiina - Hehe, onödig ja, men tycker den var lite söt. Skulle iofs kunna tänka mig en mugghållare på cykeln så jag kan ha med mig kaffet på vägen ;-)

Related Posts with Thumbnails