söndag 4 november 2007

Rösta på månadens Cyberkocken!

Men jag har helt glömt av det här med cyberkocken för denna omgång. Tror jag till och med glömt skriva om bidragen och vem som vann förra omgången. Det var ju Pipopps bludder som vann förra gången och är därför värdinna för oktober månads omgång. Själv har jag inte lämnat något bidrag på några gånger.Det är lite si och så med både tid och framför allt ekonomi så det blir till att få ut så mycket så möjligt av så lite som möjligt. Men det hindrar ju inte att kolla in de andra och rösta på favoriten :) Och redan nu på tisdag den 6 november är det sista dagen för att rösta! Jag har redan gjort mitt val och nu är det er tur, så klicka på bara och rösta här så det ryker mina vänner! Ingredienserna för oktober månads cyberkock är vit fisk, potatis, oliver och svamp. Intressant kombination. Fyra fantastiska matbloggare har bidrag med alla lika spännande recept. Bloggarna Aglio e olio, Ett öppet fönster, Broccoli och Lata mamman finns alla samlade hos Pipopps bludder.


Rösta på nu!

Bilden är lånad från Ilva och hennes Aglio e olio


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails