onsdag 21 augusti 2013

Hasta mañana

Bild lånad härifrån
Holy moly! Ännu ett ofrivilligt blogguppehåll. Tiden tickar obönhörligt på i rasande fart. Det är så mycket i huvudet nu, så många saker jag vill få på pränt. Men allt är bara ett enda virrvarr och jag får inte ordning på mycket här i livet.
Otroligt frustrerande då just ordning och reda är mitt mellannamn.

Att bara mötas av nej och åter nej är så otroligt nedbrytande, oavsett alla som tror jag bara latar mig, petar navelludd och har det gôtt, och jag har åter hamnat i ett vakuum (att det skulle vara så svårt att stava till då, två uu, hur ofta används det liksom). Jag är så trött på att befinna mig i ett slags pausläge för livet runtomkring tar verkligen inte hänsyn till min arbetslöshet. Det ångar på som bara den och lämnar mig allt annat än fri från komplikationer.

En sak är bra i alla fall; att jag har inte råd med så mycket dyr mat och goda ingredienser vilket förhoppningsvis snart ska börja ge synliga resultat på kroppen. Dessvärre blir bloggmaterialet allt torftigare och inte särskilt piffigt.
Jag lovar att ta mig i kragen och ge Miss Meister's mat och alla er andra bloggare där ute mer uppmärksamhet igen.

hasta mañana

***

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails