lördag 21 augusti 2010

And the winner is...



... meeeee! I won! I can't believe it, but it's true! I did win the Paper Chef #55 August 2010! If I were to choose the winner it would've been Alessio's own dish. But, he was the winner himself, of the last roundup in July, and therefore he can't wote for his own dish. Good for me though ;-)

I am very greatful, and, although it took me a couple of days to get everything together, especially the English part (it really is a big deal for me to write in English and it takes a lot of effort for me), I'm glad I actually did it! Flowers for me :-)


I won't promise anything, but, I will try to write some posts in English from now on. This news about me winning kind of distracted (a very pleasant one though) me this morning and now I'm a little bit late for the premier of our yearly Farmers Market in Haga, Göteborg.


See you soon!

4 kommentarer:

Annika sa...

Grattis Åsa! Gud, vad kul! Du förtjänar allt beröm, och det är så roligt när ansträngningar ger så konkret resultat. Kram!

Åsa sa...

Annika - Tusen tack! Ja, jag blev jätteglad idag när jag upptäckte det. Det är inte mycket för världen, ger mig inga särskilda meriter och inte vann jag ngn fin köksapparat heller ;-) men det var väldigt kul att få någon positiv respons för en gång skull :-)

@Receptomaten sa...

Åh, massor kul! Grattis & kram! Härligt att kvittot blev så här stort på din fin fina insats!

Åsa sa...

Receptomaten - Tackar, tackar! Jamen kan du fatta - det hade jag verkligen inte räknat med. Jag var så nöjd och glad med mig själv att jag fick ihop det på engelska bara, och postat i tid. Och nu detta :-)

Related Posts with Thumbnails