måndag 16 juni 2008

Sorg i mitt hjärta...

Klicka på bilden för att se bättre (vet tyvärr inte hur jag ska göra för att få den större utan att den blir helt suddig).

En så tragisk nyhet nådde mig och många andra under dagen igår. Den är bara för olycklig och orättvis att jag måste lätta på trycket lite här. Det har nästan ingenting med mat att göra men E.S.T har hållit mig sällskap i köket ett otal gånger och det är bara för tråkigt att inte få se och lyssna till honom och hans vänner framöver, bl a som planerat på Nefertiti.

Ordmolnet - bilden - är gjord här och texten jag använde till den är tagen från SR, SvD och DN.


Hör och njut här över hur det gick till när gud skapade kafferasten :)




3 kommentarer:

Rasmus sa...

Det är oerhört sorgligt, en briljant och innovativ musiker är borta. Mycket tragiskt.

Åsa sa...

rasmus - ja, livet är bra orättvist ibland...

Rasmus sa...

Tack så väldigt mycket för dina kommentarer hos mig! Jättekul att du vill laga det förstås, och skriv gärna när du har gjort det.

Hmm, det har nog blivit lite väl mycket pastarätter på sistone märker jag, nu när du säger det... ;)
Men det har jag ätit i väldiga mängder hela mitt liv, så det kommer jag säkerligen fortsätta med. Dock går det givetvis utmärkt att äta annat spannmål istället för pasta i de flesta rätterna.

Förresten, du missade väl inte att P2 igår sände en konsert med EST som en hyllning till Esbjörn Svensson? Det var en briljant konsert, som går att lyssna på via webradion på sr.se den närmaste månaden.

Related Posts with Thumbnails