lördag 18 augusti 2007

Lördagsgodis

Så var det redan lördag igen. Det är inte klokt vad fort veckorna går. Och arbetslös som jag är kan det tyckas märkligt att jag inte hinner med mer än vad jag gör. Det är på något sätt så att bara för att jag är just arbetslös måste aktivera mig och hitta på uppgifter till mig själv. Är visserligen ganska bra på det men det blir lätt en överdrift åt andra hållet då och jag istället får svårt att hinna med allt jag får för mig att pyssla med. Som det här till exempel. Det har gått några veckor och det blir bara inte av. Jag älskar ju att baka. Och jag älskar (än mer) att äta det jag har bakat ;)

Tyvärr har denna totalt genomgråa och dystra sommar (och lita andra tråkiga saker) fått mig att äta mer sött/fett än vanligt så det råder mer eller mindre socker- och bakförbud hemma hos Miss Meisters! Men det hindrar mig inte från att kolla in andra läckra, smaskiga och mumsiga recept! Vill du själv dela med dig av dina gotterecept så kolla in hos Brazilian Linda på måndagar och se vilken veckans ingrediens blir till kommande lördagsgodis.


Smaskig lördagkväll!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails