fredag 12 september 2008

Veggietoppen - En grön samlingsplats!

Men jösses! Nu är jag sent ute vill jag säga! Trots att jag har Veggiemind i läsaren och därför håller mig hyfsat uppdaterad har jag missat att lägga in mig själv i Veggietoppen! Jag måste erkänna att jag inte riktigt förstår hur den fungerar men det är en tävling av något slag om vegetariska och veganska bloggare. Tråkigt nog har jag heller ingen "header" att lägga in.
Tycker de flesta har så fint på sina bloggar och jag har ett par bilder jag kan tänka mig ha bakom min titel. Har prövat tidigare men de blir på tok för stort. Det finns dessutom en himlans massa fina typsnitt att använda också men än så länge är min kunskap begränsad till bloggers utbud. Någon därute som kan?

Jag vet inte om man röstar eller om den lilla Veggietoppenloggan som sitter till höger på min bloggsida räknar besökare på min blogg. Klickar ni där kommer ni i alla fall till topplistan.
Så gillar ni min blogg Miss Meisters mat med mera... hoppas jag ni hjälper mig att sprida den så fler klickar sig hit. Tiden går ut redan vid midnatt på söndag. Och är det inte toppen säg, att alla ni som har egna vegan/vegetariska bloggar själva kan registrera er där och delta i Veggietoppen!


Lycka till!

1 kommentar:

Unknown sa...

Låt mig förklara.
1.Den huvudsakliga listan baseras på UNIKA besökare (Denna vecka) på din sida, alltså bara EN per dygn.
2. "In-listan" baseras på hur många unika besökare som klickat på "veggietoppen"-bannern på din sida.
3. "ut-listan" baseras på hur många unika besökare på VeggieToppen som har klickat på din banner/länk där.
4. Inne i "Presentation och betygsättning" http://www.veggiemind.com/veggietoppen/index.php?a=stats&u=missmeister , så ger man betyg och omdöme om din sida. Genomsnittet av betyget visas som stjärnor.

Related Posts with Thumbnails