fredag 31 augusti 2012

Kakdegsklubbor efter maten, tack!

Ibland ska man ha tur! Så många gånger som jag varit sugen att smaka på cake pops men med risk för att sätta i mig allihopa själv så har jag avstått från att göra egna. Äntligen fick jag ändå smaka på en. Mmmm. Och inte bara en kakdegsklubba utan även en rackarns god brownie. Det såklart efter en kantarell- och potatisfrittata, sallad och hembakat surdegsbröd hos självaste Anne. Bättre lunch får man leta efter.

Och som om det inte var nog fick jag med mig en bok som står högt upp på min "att-läsa-lista" vad gäller matrelaterat. Jag tror att jag måste göra mig ett slags datortidschema för mig själv i höst. Det är så mycket jag vill hinna med men fastnar allt för ofta på twitter och Miss Meisters mat:s fb-sida, samt med att läsa otaliga nyhetsartiklar och bloggposter varje dag. Jag vill ju hinna med böcker också. 

Tack för maten, Anne! Och böckerna :)


***

3 kommentarer:

em sa...

Hu, så amerikanskt!
Därmed inte sagt att det inte är gott.
Margaretha

Åsa sa...

em - hahaha, ja verkligen! Kakdeg på rulle fanns det ju t o m där. Vet inte om det finns här och tänker inte ta reda på det heller. Blandar helst ihop min egen kakdeg.
Och visst var de goda! Men väldigt söta och det räckte gott och väl med en :)

Anne sa...

You're welcome, kära Åsa!

Related Posts with Thumbnails