tisdag 18 mars 2008

Camino # 5


Det är visst inte bara årsdagar jag glömmer utan även att det kommit ett nytt nummer av Camino. Den damp nog ner genom brevinkastet för en månad sedan kan jag tro. Verkar som mitt nya motto är "jag gör det sen". Jag brukar annars försöka leva efter att göra saker med det samma. Inte vänta. Särskilt med saker som inte tar någon vidare lång tid att göra.
Men ack vad svårt det är. Och inte blir jag klok på hur mitt urval går till. Alltså hur det kommer sig att vissa saker gör jag på studs och andra kan ligga där framför näsan på mig och det går dagar, veckor, månader utan att jag ens kommer i närheten av att fixa det som ska fixas. Hua vad mycket energi det går åt till sådant! Det tar ju nästan kol på en. Försöker göra listor som jag ska beta av - men alla dessa listor driver mig till vansinne de med!

Nu kan jag stryka en punkt i alla fall - har ni inte redan senaste numret av Camino så köp det genast här eller börja prenumerera bums!


Trevlig läsning!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails