fredag 29 februari 2008

Ännu ett 1-årskalas!


I december var jag på Stearins ettårskalas. Och i helgen är det dags för ännu ett 1-årskalas. Kanske inte av samma fashionabla kaliber som det förra men dock ett år att fira. Ekostore i Göteborg har valt att fira sitt första år tillsammans med alla sina kunder och erbjuder därför 10% rabatt på allt i butiken! Så, lördag den 1 mars gäller det att styra kosan mot Ekelundsgatan 4 och fylla era matkassar till brädden!


Vi ses säkert där!


Tyvärr har jag inte tagit egna bilder än på butiken så bilden här i inlägget har lånat från Ekostores hemsida.

4 kommentarer:

Ann-Louise sa...

Va kul! Jag har vart lite orolig för hur det skulle gå för affären då jag kan tänka mig att lokalens hyra är ganska hög, men förhoppningsvis kommer denna ypperliga butik finnas kvar många år framöver.

Åsa sa...

ann-lou - Men visst! Och den går bara bättre och bättre. Hoppas du var där en sväng (tror du bor i gbg) och fick kaffe och provsmakade på allt möjligt gott de bjöd på :)

Lisa sa...

Jag var där på 1-årskalaset! Jag älskar den där butiken och ha-begäret tar fart så fort jag kliver över tröskeln.

Visst är det skönt att handla i en butik med kunnig personal som har genuin omsorg om råvarorna!

Åsa sa...

lisa - Oh ja! Skulle tagit med en present till Hanna men handlade (lite för mycket) där istället :)

Och getlatte! Det får bli en tur till Avenyn i morgon minsann :)

Related Posts with Thumbnails